|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Godmorgen jenter!
Sov til 10.30 i dag, det var jammen deilig!
Så godt å høre at det går bedre med deg Prutti! Jeg håper jo selvfølgelig de finner ut hva dette skyldes, men virker jo ikke helt som du tror det selv, og siden det er basert på erfaringer, har du gjerne rett. Men hadde jo vært greit å vite da.... Har du hund er nå Prutti - er det en du låner eller en du vurderer å ta over? Sikkert koselig uansett
Vekta: jeg er usikker jeg, Prutti... Hvis du tror du kan greie å ha et greit forhold til den, kun veie deg en gang i uka eller sjeldnere, så tror jeg det er helt greit. -Men hvis du tror du kommer til å hoppe på den vekta hver dag, så tror jeg bare det blir en stressfaktor som du absolutt ikke trenger
Maria, jeg hadde en liten gutt som tisset mye på natta da han var liten, jeg også, jeg pleide alltid å løfte han ut av senga for å tisse før jeg gikk og la meg sev. Satte han på do, han tissa i vei selv om han var mer eller mindre i søvne -Men det hjalp i alle fall slik at han ikke trengte gå så ofte på do resten av natta. Og som Prutte sier - det går overNår det gjelder maten, Mariea. Det som hjelper meg aller best for å holde meg til å spise fornuftig på kvelden er en skikkelig god, fet, mettende middag, da holder du deg skikkelig mett i mange timer, og er man skikkelig mett er det lettere å ikke spise ting man ikke skal.
Tips: En kveldskos jeg har startet med av og til, som både gir kosfølelse og metthetsfølelse: Tar noen få bringebær (trenger ikke mange), blander dem med tyrkisk eller gresk yoghurt, søter med stevia (evt annen søtning) og drysser over ett par hakkede valnøtter. Kjempegodt, mettende, føles som kos, smaker som verdens beste yoghurt
Nå må jeg få meg enda mer kaffe for å våkne til kjenner jeg, mat har jeg ikke lyst på enda, sikkert pga at jeg våknet så sent.
|