|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Heia! Jo, det går heldigvis bedre. Venter på MR-undersøkelse. Har full følighet i både arm og ben, eneste er følelsen av mangel på kontakt under benet. Kunne sikkert gått med sten i skoen uten å bry meg nevneverdig om det. Det går greit, bekymrer meg ikke. Jeg har aldri påvisbar feber når jeg har influensa, jeg hadde kyssesyken uten å kunne bevise det ved blodprøve eller halsprøve, men hadde antistoffer et halvt år senere. Har ALDRI hatt forhøyet CRP (protein i blodet når man har aktivisert immunforsvaret, eks. ved infeksjoner som bakterie og virus (tildels)). Eneste de har noen gang kunnet påvise er urinveisinfeksjon. Hurra :P Derfor; det kommer garantert ikke til å vises noen ting. Typisk min flaks.
Er på jobb, sitter med avis og fløtekaffe. Er sulten som en bjørn, får finne meg noe å jarve etterpå.
Bente: Vallergan er et mildt søvndyssende middel, brukes mot kløe. Jeg tar 3 de dagene jeg er urolig etter kl 21. Bruker glemme av etterpå at jeg har tatt de (glemme pga. uroen), så blir jeg plutselig så trett at jeg nesten løper i seng. Sist gang husker jeg ikke at jeg traff hodeputa. I starten ble jeg litt fyllesyk når jeg stod opp. Men; jeg får kun den følelsen hvis jeg ikke har fått tilstrekkelig dyp nok søvn. Hvis jeg blir vekt ila. natten, så blir jeg dårlig. Hvis jeg får sove til jeg våkner, så er jeg fullt oppladet, ready for take-off dagen etterpå. Herlig, herlig, herlig. Dog, er litt sparsom i bruken. Husker da Flørten sov over sist, da ble jeg så lei av pratinga hans at jeg tok 3 og trøkte i ham 1, ble kjapt stille 
Ha en deilig dag!