Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-11, 00:28   #4755
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Ja, Maria, det er vallergan, og i kveld skal jeg ta en
Så flink du har vært og vasket i dag, jeg er imponert Her blir det nok ingen storrengjøring til jul tror jeg, bare en normal helgerengjøring litt grundigere enn normalt kanskje. Jeg skal heller bruke tid på å teste ut lavkarbo oppskrifter på diverse godsaker
Til helga har jeg tenkt å teste ut et bakverk på en blanding av glutenmel og kokosmel som jeg har funnet på forumet her. Hvis det er velykket, tenkte jeg å bruke den oppskriften som utgangspunkt for et slags julebrød til jul. Her i familien er vi veldig glade i julebrød til frokosten første juledag, men jeg vil ikke bruke vanlig hvetedeig, så jeg må prøve å finne et alternativ som kan funke isteden.

Prutti -er du der - hvordan går det med deg vennen, håper virkelig du har det bedre Tenker på deg!!

Jeg har nettopp bakt meg litt lavkarbo brød og kost meg med ett par skiver - varme og nystekte- med smør som smeltet på og syltetøy laget av bringebær rørt med litt sukrin og stevia. Veldig godt var det, mmm, når det blir kaldt får jeg skjære opp resten og legge i fryseren. Det er aller best nystekt, men ganske godt når det tines i brødristeren også

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat