|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
God morgen 
Har vært innlagt i nevrologisk avdeling pga. kraftsvikt, tap av hudfølelse, temposvikt og ansiktslammelse på venstre side de siste dagene. Er bedre nå, heldigvis. Maten i sykehuset er så-som-så, men føler jeg fortsatt har 14. november som "min dato". I dag er første dag hjemme, og sta som jeg er skal jeg snart trø til jobb. Det er tross alt den tryggeste plassen å være. Var ikke flink i går ettermiddag til å forberede maten til i dag, så aner rett og slett ikke hva jeg skal finne på. Har jo noen ideer, så får se.
Stormer ganske bra her i Bodø i dag. Våknet for en time siden av det jeg tror var en bil som fløy inn i husveggen. Det blåser friskt i alle fall Deilig, så lenge det ikke regner samtidig. For å være ærlig har jeg ikke sjekka tilstanden ute enda. Blir spennende å gå bortover til jobb, er ikke riktig så stødig enda
Lover å skrive senere 
Å herlighet, nå ble jeg virkelig bekymret for deg søte vennen Har de greid å finne ut noe om hva dette skyldes? Vet ikke om jeg liker at du er på jobb når du er så dårig, men trøster meg med at du jo jobber på sykehus så du har i alle fall de beste menneskene du kan ha rundt deg til å følge med på hvordan det går med deg!
Tenker på deg og krysser fingrene for at det går bedre, håper du stikker innom og gir en oppdatering, men du må selvfølgelig først og fremst prioritere å ha det bra selv.
Jeg hadde litt problemer med søvnen igjen i natt, så jeg har sløvet veldig her på formiddagen. Har bestemt meg for at i kveld skal jeg ta en av sovepillene legen ga meg og få en skikkelig god natts søvn - er egentlig skeptisk til å ta slike piller for ofte, men legen forsikret meg om at det jeg fikk ikke var vanedannende, men søvndyssende pga at det er en slags allergimedisin.
Nå tenkte jeg å lage litt tacokrydder, har gått tom igjen - det går en del av det hjemmelagde tacokrydderet mitt, bruker det til ganske mange ting. Tenkte også å bake nistemuffins til sønnen for å ha til neste uke, bruker tacokrydderet i deigen på dem. Og så har jeg tenkt å lage en godt krydret kyllinggryte med masse sopp, paprika, løk, purre, asparges, baconbiter og fløte/rømme blanding til middag mmmmm, -og der egner også litt tacokrydder seg godt.
|