Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-11, 07:58   #15
kamp
Seniormedlem

kamp sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva skal jeg lage til jul i år?

Opprinnelig lagt inn av Alynna, her.

Er det bare jeg som synes det er like rart å gi lavkarbogaver til folk som ikke er på lavkarbo, som å få høykarbosnacks fra folk som vet jeg går på lavkarbo? Folk burde jo ta det valget selv.

I alle fall sånt som krever erstatningsvarer som søtstoffer, det krever jo sin tid å venne seg til. Kanskje i noen varer der man bruker veldig lite søtt (jeg har ikke hørt at noen merker noe i tomatsauser, indiske og thailandske gryteretter) men jeg ser ikke helt nytteverdien i forhold til smak for de som uansett ikke drar nytte av et lavkarbokosthold, om man skal lage noe med vesentlig mer sukker eller søtstoff.

Jg ga mangler med sukrin i fjor fordi jeg vet at de liker mandler men jeg syns ikke det er noe greit å gi de masse sukker. Derfor ga jeg med sukrin slik at de kan se at det finnea dnre søtstoffer også