Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-11, 09:50   #1028
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Hei!
Har en Udos hjemme nå, og den smaker dritt... mye sterkere smak på den enn de andre jeg har hatt. Vet ikke om den er harsk eller hva den er, jeg - klarer ikke og kjenne igjen de forskjellige vonde smakene. MEN er det noen som vet om den blir dårlig hvis den evt er harsk? Da mener jeg om de gode virkningene forsvinner, eller kan man bare fortsette og ta den om man takler smaken?

Min er skikkelig sterk og ekkel når den er nyåpnet og smaker mindre og mindre... Så jeg tror rett og slett lukten/smaken av "surt høy" luftes ut.

Tipper din også er sånn om den er nyåpnet.