Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-11, 20:06   #4743
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei igjen!!

Travle dager på meg, så travle at jeg liksom blir litt sprø av det. Orker ingenting når jeg kommer hjem; ikke handle, ikke lage knekkebrød, ikke sosialisere meg - tragisk. Og ja - snart "uka" igjen så da blir det vel helvete i heimen igjen - gud for et sjarmerende vesen jeg må være for tiden. Blæk.

Nok om det.

Hund pruttis???? Genialt! Synd du ikke fikk den du ville, men opp med hodet - "desverre" er verden full av hunder som skal gies bort (Har du sett på torget på finn.no?). Og - de aller kuleste hundene (etter min smak) er alltid oppe i nord!
Hvis du er en smule i tvil på om du skal eller ikke så er det jo tusen-og-ørti hundeeiere med dårlig samvittighet som trenger avlastning. Nå har jeg en på 50% og det er genialt for min del. Det er jo ikke alltid det passer med hund - men nå har jeg hund hver gang det passer meg. Love it!
Har du hatt før? Spes rase? Tenker du at moren din bør være enig fordi hun er en potensiell hundepasser når du er på vift - eller sånn bare fordi hun er mor og mødre mener ting som vi blir tenkendes på?

Vet du noe Bente - jeg blir så sulten av å lese innleggende dine. Og det er bra. Du må ha den mest fristende lavkarbomaten som finnes - samtidig som du har den beste disiplinen.
Trodde forresten du var ferdig med dansingen for dette semesteret - ? Med det samme jeg leste at du var å hentet en ny danser så så jeg for meg at du liksom hade bestillt en på nett - en sånn superduper salsamann kun til eget bruk i anledning "juleferie" fra den ordinære dansingen. Har de no' sånt på Ellos tro?

Hmmm - jeg nøyer meg med den mannen jeg har altså..bare så det er sagt. Får passe på å si det siden jeg vet at jeg kommer til å legge ham og alle andre for hat i en uke framover. Bortsett fra dere da - snille damene!

Klem!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat