Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-11, 10:14   #25
Peppa Gris
Seniormedlem

Peppa Gris sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Mye lavkarbobrød!

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Er det mange her som ikke er enig i at å holde seg på nedre grense av hva som generelt defineres som lavkarbo, og å begrense brødinntaket noe vil være det mest effektive for de fleste i starten? Da mener jeg rundt 15-70 kh, kontra 70-150, ikke nødvendigvis ketosediett. Var da svært så provosert folk skulle bli..

Dette er vel i beste fall en myte.

Lavkarbo er så mye mer en ketose, og ketose er ikke den eneste saliggjørende veien til en slank kropp. På tide folk får nesa ut av boka til Torkil og faktisk ser at det finnes mer en akkurat den ene måten å gjøre dette på.

Jeg synes det er en smule dumt når folk forfekter ketose og ketolysekuren som den eneste rette. Enhver må få velge sin vei til målet og så får de som sverger til minst mulig karbo få lov til det, uten at det gir de noen rett til å definere hva som er rett for andre.