Tråd: Vitaminer
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-11, 00:59   #14
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Vitaminer

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

SMGJ: Jeg lurer på om det er nettopp disse vitaminene jeg skrev i første innlegg, du bruker å ta. Er det disse som gjør deg bedre?

Jeg har tatt de nå i 6 uker. Føler meg bedre. Jeg har nå bestilt for 14 uker til. Syns som sagt det er dyrt, men nå føler jeg meg tryggere på at jeg får i meg det jeg skal for å være i best form. Jeg spiser i tillegg sunt. Kan ikke bli feil dette...

Jeg har lyst til å ta B-vitaminer i tillegg til disse ketolyse-vitaminene... Noen som vet om man kan det? For jeg syns hår og negler blir bedre av B-vit. Jeg tar også jern i tillegg etter beskjed fra lege. Og Omega 3. Jeg har aldri i mitt liv vært så sunn som nå, og det føles godt!

Men ... lurer på om jeg skal skeie ut en dag eller to i jula... Men det er skumle tanker...

Nei, jeg bruker ikke ketolysetilskuddene, men uten å ha sett nærmere på dem så tror jeg det er bra tilskudd - noe av det bedre man får i norge av den grunn at det er tatt hensyn til at ikke alle sporstoff tas like godt opp sammen. Og om du føler deg vel så er du på rett spor. Det er din kropp som er fasiten.
Et godt b-kompleks bør være uproblematisk å ta. Eventuelt overskudd skylles lett ut.