Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-11, 22:45   #66
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Novemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Ja Anarko, det er ekkelt! Har det sånn etter bare å ha gått på mølla også eg... Løp er utelukka for meg, eg kan framleis ikkje springe. Men eg håpar at eg blir i stand til det ein dag. Eg har hatt fin betring i bekkenet, så ein dag så blir det nok. Kanskje.

Jeg har jo ikke problemet når jeg løper ute, så tror det er tredemølla. I morgen skal jeg prøve meg på ergometersykkel, og kanskje litt vekter? De sendte Murder, She Wrote på Nrk mens jeg trente i dag (de har mange tv'er hengende rundt), og gjør de det i morgen og så tror jeg tiden kan gå ganske så kjapt :P Men det i dag, første tanken min var vertigo, selv om jeg visste forskjell på opp og ned osv, ble bare helt rar. Enkelte videospill som er veldig realistiske i synsvinkel og sånt gjør meg "bilsyk" faktisk, og har fått høre at det er hjernen som blir forvirret av å se bevegelsen, men ikke gjøre den. Antar dette er noe alà det samme. (?)

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat