|
Sv: Kan noen forklare meg dette?
Sitat:
Det er jo ikke enkelt når flertallet heller velger å telle kalorier i stedet for å stole på lavkarboteoriene som blir presentert! Når det er sagt, så er det klart at folk er forskjellige. Så man må finne det som fungerer for seg selv over tid. Mitt litt uklare poeng er at man ikke kan kutte ut karbohydrater og samtidig være forsiktige med fettinntaket, noe skal man jo leve av. Det er ikke lett å spise for mye fett sånn sett, da blir i alle fall jeg både mett og uvel. Men får man i seg for lite fett derimot, oppnår man bare å skru ned forbrenningen og redusere enerinivået. Og det ønsker vi vel ikke?
Jeg har ikke erfaring med at "flertallet heller velger og telle kalorier" - men vi leser kanskje ikke de samme trådene?
For å oppklare: Jeg spiser like mye 5-20-75 fordeling om jeg spiser redusert mengde. Det handler ikke om å kutte kun fettet.
Er ellers enig i at det er svært viktig og ikke kutte både karbohydrater OG fett, det er vel ingen her inne uenige om. Bare ikke tenk da at de som spiser redusert i mengde automatisk kutter bare i fettet.
|