Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-11, 15:01   #4741
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Uff så dumt da at hun ville beholde den selv Men som du sier dukker det nok opp nye muligheter. Kanskje det fins en eller annen omplaseringsorganisasjon der som hjelper dyr som trenger nye eiere - eller er det bare i større byer det? Hvis det fins kan du jo ta kontakt med dem og si du gjerne vil oveta en hund som trenger et godt og kjærlig hjem

Ja, jeg har prøvd å lage pizza på de lefsene også, det blir jo tynn bunn, men det fungerer helt fint altså. I dag tenkte jeg lage quesadilla av dem, legge to sammen med masse ost imellom og litt finhakket chilli. Servere sammen med godt krydret kylling, masse grønnsaker og rømme. Mmmmm, gleder meg allerede

Har bare slappet av og ryddet litt i huset her i dag. Forbereder meg mentalt til psykologtime etterpå. Blir alltid en del ting å tenke på både i forkant og etterkant av terapi synes jeg. -Men prøver å jobbe mye med meg selv i mellom hver time for å komme så langt som mulig. -Jeg betaler jo for dette privat, følte ikke jeg hadde tid til å vente på henvendelse fra lege, ville komme meg videre med det jeg trenger å komme videre med. Dessuten har jeg funnet en jeg føler jeg trives med, og det er viktig for meg. -Men det blir jo dyrt, så det er bare en begrenset tid jeg kan holde på med dette....

Den derre nye lavkarbowebshoppen får forresten inn stadig nye produkter ser jeg, masse godterier som ikke er søtet med maltinol men med splenda, sukrin, og ser også at stevia nå kommer (stevia blir tillatt nå har jeg lest) Da går det jo an å bestille litt til jul - maltinol holder jeg meg langt unna, så jeg hadde egentlig gått og ventet litt på at det skulle dukke opp alternativer som bruker annen søtning, søtning som ikke påvirker hverken blodsukker eller magen.
Håper nå det kommer mer produkter med blanding sukrin - stevia når stevia blir tillatt, det bruker jeg alltid selv når jeg baker. Synes den kalde smaken av sukrin forsvinner med stevia som kan være bittelitt bittert, så de to sammen er etter min mening helt perfekt. Vi får se og håpe

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat