|
Sv: Mye lavkarbobrød!
Opprinnelig lagt inn av nightly, her.
Folk ble vel provosert pga måten hun uttalte seg...
Men jeg er ikke enig forsåvidt, for meg var det feil.. Med en gang jeg la på 30-40 kh om dagen føk vekta nedover igjen.. Så for meg var det helt feil å være i ketose... 
Vi kan nok alle være enige om at folk er forskjellige! Men det er jo ikke snakk om noe verre enn en definisjonssak, som TS kanskje har misforstått, eller formulert seg litt dårlig om. Ikke noe å henge seg opp i 
Siden vi igrunn ikke vet noe om familien hennes annet enn at de ønsker å gå raskt ned i vekt på lavkarbo, gir det jo mest mening å gi de rådene som fungerer best for de fleste basert på det lille vi vet.. Funker/passer ikke de generelle rådene, da kan man se på hva som har fungert bedre for enkelte andre. Men for all del, hvis de selv foretrekker å spise 3 brødmåltider om dagen og er fornøyd med vektnedgangen er det jo ingen grunn til å mase på de skal endre på noe. Virker ikke som TS var ute etter å mase da, men som hun ville vite hvilke kostholdsråd som er mest riktig å gi for at de skal lykkes med å nå målene sine 
|