Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-11, 09:16   #341
Himaele
Medlem

Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Lindesnes
Alder: 46
Himaele er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Da ser det ut til at vekta har krøpet litt nedover igjen her også! Deilig å se lavere tall!
Har ikke helt styr på hva jeg har gått ned hver uke nå, siden jeg har hatt veieskrekk et par ganger og ikke veid meg hver uke.
Men på disse 9 ukene jeg har holdt på har jeg gått ned 9 kg. Ikke værst det.
Hadde jo en pangstart med rundt 6-7 kg de to første ukene, så de 7 siste ukene har det gått smått. Men, nå har jeg hatt sprekker også i tillegg til platåene.. så. kan ikke ha de alt for store forventingene. Men med 1 kg i uka, når man regner gjenomsnitt er ikke dårlig!
1 kg igjen til jeg har nådd det første målet mitt. Hadde først tenkt å gå ned 10kg. Men jeg har veldig lyst til å gå ned 10 til, da er jeg der jeg skal veie.
Ga meg kanskje det sparket bak nå, dette med positivt resultat. Så jeg får meg "giv" til å klare å holde på, uten å sprekke... Vil ikke prate høyt om denne helga.. Jeg er svak..
Men. Ny uke. Ny herlig mandag. Da er det bare å komme seg på butikken og kjøpe mer egg og komme seg på rett kurs igjen!

Håper dere andre har hatt ei fin uke, og får en god start på den nye uka!
Dere er kjempe flinke!

Hilde

Himaele er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på lavkarbo/Ketose Svar med sitat