Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-11, 04:49   #11
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Mye lavkarbobrød!

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Hei jeg trodde at det var fordi kroppen skilte ut ketoner at man var i ketose jeg, og at man måtte være under ca 15 kh om dagen. Har jeg misforstått?

Jeg ligger mellom 40 og 50 karber pr dag og alle urinprøver tatt hos legen viser at jeg er i ketose.
Tro ikke noen retninger anbefaler og være under 15 karbohydrater pr dag; de strengeste ligger vel mello 15 og 20 karber pr dag. Ligger du under 15 karber er det ikke lett og få dekket kroppens behov for vitaminer og mineraler.
Her hos meg spiser mann og sønner ca 120-150 karber pr dag nå, og de trives kjempe med det. Det viktigste for meg er at alle skal trives med det de spiser siden jeg ikke ser lavkarbo som en kortvarig kur, men en livstilendring.