Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-11, 00:41   #4737
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Endelig var du der - ja, har vært helt stille her inne i helga. Har vært innom noen ganger, men ingen å prate med....

Bra du bruker erfaringen med godteskåla konstruktivt, Pruttis Lag deg masse minipizzaer, ja, eller noe annet som du liker godt. Har man noe man liker i huset, er det mye ettere å holde seg unna det man ikke skal spise.

Dagen i går var travel med salsa instruktørsamling på dagtid og salsajuleball på kveldstid. Begge deler var veldig kjekt, men var sliten i dag kjente jeg, så jeg har tilbragt dagen på sofan. Har ikke en gang giddet å skifte på meg skikkelige klær, sitter i joggedress og innpakket i pledd - ser skikkelig lekker ut

Hadde taco til middag i dag, og da tok jeg opp noen Mama Lupis lefser for å ha til. Det var godt Har ikke spist dem på lenge nå, for jeg faller så lett ut av ketose av dem, men nå trenger jeg jo ikke bekymre meg så mye om det lenger, så jeg kan alltids ta en lefse eller to av og til. For dere som ikke vet det, selger de forresten disse lefsene nå i den nye norske lavkarbo nettbutikken som heter lavkarbowebshop.no. Har bestilt en del varer fra dem som jeg venter på, gleder meg, spennende å prøve ut litt nytt

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat