|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Å, for en skjønn hund , Prutti, jeg tror du ville kost deg veldig med en hund i huset jeg, vet jo at du har snakket en del om det tidligere her inne også, og jeg støtter deg absolutt i den ideen
Ja, sik har jeg det også, av og til er det virkelig litt vel mange tanker og følelser som svirrer rundt på en gang. Og da synes jeg også det er utrolig godt å få luftet det og at kanskje neon av dere setter ting litt i perspektiv for meg. Av og til blir man så innfløkt i sine egne tankemønster at man faktisk trenger noen som sier "hør nå her...", og av og til trenger man noen som "så klart er det helt naturlig at du føler det på den måten". jeg setter i alle fall utrolig stor pris på når dere gjør begge deler 
Rakk ikke innom i dag tidlig før jeg dro avgårde for å danse. Jeg har nå vært ute og danset i fem timer på dagen i dag, hatt meg et bad etter at jeg kom hjem, fått i sønnen litt mat, og nå begynner det å bli på tide å pynte seg litt for kvelden. Får mat der om ikke så lenge, det skal være buffet, så håper det er noe å spise, men har uansett spist litt på forhånd for å forsikre meg om at jeg i alle fall får litt mat i kroppen uansett. Tenkte nemlig jeg skulle ta meg ett par glass vin i kveld Jada, vet det ikke skal så mye til før det blir for mye på lavkarbo, men blir det for ille får jeg hoppe inn i en taxi og komme meg hjem da vel, håpløst å danse salsa nåe man har for mye innabords i alle fall....
Ønsker dere alle en kjempefin lørdagskveld!
|