|
Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen
Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.
Spis MER protein og MER fett! Hold deg opptatt med andre ting så du ikke får tid til å "kjenne" på suget! Start julevasken kanskje? 
Kankje mer fett og proteiner ja.. får i meg en god del proteiner tror jeg men fett kan jeg nok ha mer av...
Og ellers så skulle jeg tro jeg har mer enn nok av ting å henge fingrene i her med en bonsj unger, 1 hund, 2 katter, 3 hester og 4 kaniner. + jobb som avløser inni mellom..
Det hjelper å komme seg ut av hus.
Er jeg inne og holder på med noe kan det være tøffe tak å holde igjen suget etter godis. jeg vet det er masse nam nam i skapene. Chips og sjokolade til gubben.. Lørdagsgodt til kidsa osv osv. Kan være en prøvelse til tider ja. Det har nå gått bedre den siste stunde ang det suget etter godteri og slikt digg.. tror kanskje det var en bivirkning i fra sprekkene mine? Kroppen min fikk smaken på det gode igjen og ville ha mer av det
Prøver å snakke strengt til meg selv! Være sterk frem til 10 des. Da er det julebord. Da blir det nok litt alkohyler og dessert. Middagen kan jeg klare uten poteter.. men den nydelige karamellpuddingen de har der... den klarer jeg nok ikke å overse 
Jeg gleder meg sånn til jul at jeg bare tripper.. Til å pynte. og BAKE!
Elsker å bake.. har lyst til å beg med julebaksten nå. Men. vet at jeg må vente. ellers sprekker jeg.... så får utsette det litt til... Også tenker jeg at jul er jul. ei gang i året. Jeg kommer nok til å kose meg litt, men skal ikke ta helt av. prøve å holde meg i skinnet så godt jeg kan. men. det skal koses i jula! Legger sikkert på meg litt da men.. den sorgen får jeg ta i januar 

|