|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Jumpalaya!
Kino var rått! Slutten var tragisk, og nok sagt om den saken. Ikke spist så mye i dag, rester etter tacosuppa til lunsj, en atkinsbar til kino og en pakke Strandamør til kvelds. Er sulten, men fyller på med vann heller. Skal slenge meg på en fettfaste i starten, en skikkelig kickstart Drukket mye fløte da. Det får vel telle litt?
Her går det for fullt i hundeplanlegging. Eneste kjempen i hjulet er at mamma ikke kommer til å like det. Hun klarte knuse ideen min tidligere i sommer, men føler jeg er på en litt bedre plass i livet nå, og har forutsetninger til å klare meg bedre nå. Sådetså! Ordner med bur og hundeutstyr, bare hunden igjen! Avventer til mandag og svar
Det hører vel til kontrakten vi skrev under på før vi kom til verden, at livet ikke er en dans på roser. Vi har egenskaper som er unike hver og enkelt av oss, noen i større grad enn andre. Vi er mange som er følsomme, overfølsomme og paranoide, og andre egenskaper som også kan graderes. Som regel ender det opp i den sykdomskategorien som som regel bør behandles. I alle fall er det slik jeg oppfatter det. Om det er med medisiner eller terapi, så kan det kanskje hjelpe å få tankeprosessene over på et lavere nivå. Jeg, for min del, har det litt bedre tankemessig nå, med tanke på hurtigheten mellom tankene. Når jeg sier jeg er sliten, så mener jeg utslitt-vær-så-snill-å-skru-av-hjernen-min-for-godt-før-jeg-spyr-sliten. Det er noe helt annet enn å sitte å gruble og filosofere over livet. Bare for å sette det på spissen.
Ingen problemstillinger er for store eller små til å kan tas opp og analyseres i plenum. Synes det er helt greit, for hvis Bente sier noe i en annen innfallsvinkel, så kan jeg tygge litt på det en stund og så bestemme meg for at det var mye mer logikk i dét enn det jeg satt å bestemte meg for. Skjønner? Bruk oss, det er jo derfor vi kvinner er til, ja?