Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-11, 22:54   #11347
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg regner med at pappan ikke har sittet hjemme hver eneste kveld siden gutten ble født?

Faktisk har haan vært hjemme så og si hver kveld han også. Men han jobber jo på dagtid, så det blir litt anderledes.

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Han må da få sjansen til å ta seg av ungen sin uansett hva slags humør han er i? Litt merkelig å sette samboeren din i samme "bås" som mora di og venninner der.. Du er 100% mamma, samboeren din er 100% pappa.

Og joda, men hvorfor skal han ha det kjipt når jeg kan ta det så han slipper?
(forøvrig har jeg ikke problemer med å la han ta det kjipe som hyling og bæsj og sånn når jeg er hjemme, bare når jeg er ute.... Aner ikke hvorfor. Kanskje fordi om jeg er hjemme kan jeg steppe inn om det trengs og ikke er helt fraværende)
mamma er nok mer engasjert enn begge oss tilsammen, og er enda mer furten enn sambo for å ikke frå være barnevakt. Når er det normalt å overlate de til f.eks besteforeldre?

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

er det sant at man får vondt i magen av mye kokos? kjøpte en svær pakke med kokosflak fra iherb og klarer ikke slutte å spise...

Det finner du nok ut.