|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Og her kommer enda en psycomaniac.....
Alle de isssusene oppe i hodet som dere beskriver Nysgjerrig Nok og Prutti har jeg også. Jeg er også overfølsom overfor andre mennesker, har problemer med å stole på de, ramler alltid utpå en selvkritisk granskning over at "det må da være noe galt med meg" når jeg føler noen ikke liker eller aksepterer meg....
Er vi psycomaniac hele gjengen.....eller er vi bare mennesker?????
Og er helt enig med prutti, nysgerrig nok, er det noe du trenger å få ut, så bruk oss her inne. Jeg synes i alle fall jeg får masse hjelp og støtte til å rydde litt i "toppokket" her inne
Hvis den legen din ikke tar deg alvorlig, Prutti, så synes jeg du bør tenke på å skifte lege. Veldig viktig at man blir hørt og får den hjelpen man trenger. Jeg setter virkelig pris på den hjelpen jeg har fått nå i det siste av legen min, altså, og kjenner i dag at legen hadde helt rett - jeg trenger sykemeding neste uke også, selv om jeg selv innbildte meg at jeg helt sikkert ville takle fint å gå tilbake på jobb da
Nå håper jeg det ikke er så altfor lenge til sønnen min kommer hjem fra skolen. Kjenner jeg er tidligere sulten enn jeg vanligvis er normalt i dag, hmmmm, sikkert pga at jeg spiste mandelboller til frokost/lunch, og nøttene gir jo litt ekstra karber.... hmmmm kanskje jeg bør holde meg til laks, egg og diverse pålegg med majones likevel..... Eller kanskje jeg nå overanayserer og bare har en dag jeg er mer enn normat sulten - vile ikke forundre meg ett øyeblikk om jeg overanalyserte, det er jo også en av de tendenser jeg har som får meg i trøbbel...
Oisan - snakker om sola - der plinget det inn en melding fra gutten, han er her om en halv time, så da tenker jeg at jeg bare starter matlagingen Snakkes senere
|