Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-11, 15:20   #4728
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Fnis. Fyren er han som såret meg dypt og indelig. Fiskeren er kompisen til Fyren. Flørten er han jeg brukte som kompensasjon mentalt for å komme over Fyren, noe som gikk rett i dass. Flørten kjenner ikke til disse to.

Fiskeren er overhodet ikke noe slags potensiale hverken på den ene eller den andre måten. Han er grei som venn, men that's it. Foreløpig er jeg stuck på den der jæ.... Fyren, som jeg har mest lyst til å frittere... ja... du vet. Noe edelt, noe. Fnis. Jeg samler tråder ved hjelp av venner, og etter noen såre tårer, så ler jeg bare.

Jeg skal uansett til legen på mandag, så får ta det da. Savner legen min i Tromsø, hun var en real lege som alltid tok kontakt hver uke for å høre hvordan ståa var. Denne legen bryr seg kun om å få deg raskest mulig ut av kontoret. Men det skal vi bli to om. Han brydde seg om meg helt til legevaktslegen regelrett kjefta han opp for dårlig oppfølging av panikkangst, samtidig som jeg lå på benken med surstoff etter 10 timer angstanfall Da måtte jeg le når anfallet var over. Siden da har han vært litt skeptisk

Fra den ene psycomaniac til en annen; det er lov å ha dårlige dager/uker/måneder uten at det nødvendigvis er noe galt. Biorytmen er vesentlig, trykket fra månen og andre universelle fenomener spiller inn (om man velger tro). De ganger jeg har vært laaaangt nede over lengre tid (sykdom), så sjekker jeg biorytmen, og jaggu sa jeg smør. Det stemmer bestandig. Jeg er en veldig følsom person, ikke akkurat skjør, men har lett for å analysere både mennesker og settinger rundt meg til enhver tid. Er det noen jeg ikke føler meg trygg på, så er jeg overbevist om at vedkommende ikke liker meg. Så kommer "hvorfor" og "hva kan jeg gjøre" og "har jeg gjort noe galt" opp, som både tar energi og glede fra meg. Jeg har også tendenser til å blåse ting litt mer opp enn nødvendig, noe jeg jobber aktivt med i terapi.

Du vet du står fritt til å dele med oss, kanskje vi har noen løsninger eller noen god-ord å komme med? Jeg finner det i alle fall veldig avlastende å belemre dere med mine intriger, rett og slett fordi jeg får oppbacking og støtte til å ta avgjørelser bl.a. Dere er gull verdt.

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat