Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-11, 11:07   #4725
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hihihihi, syns jeg ser deg der i senga mens du snur ryggen til Fyren, Prutti. Bra gjort! Du er på vei å komme videre. Kjenner veldig godt til det sjokket du følte på onsdag, jeg får også den følelsen hver eneste gang jeg treffer på Han, til og med når jeg har forberedt meg kjempegodt mentalt på hvordan jeg skal håndtere det.....
Ja, hahaha - er det rart vi går i terapi Godt vi i alle fall har selvironien til å innse det. Selvinnsikt må da alltid være første steg til å komme videre

Glad for å høre at du har hatt kontakt med Dollsine, jeg håper hun har det bra, og jeg håper hun vet at hun når som helst kan ombestemme seg og komme inn her hos oss igjen, hun vil alltid være velkommen, vi er jo blitt så glade i henne. Kjenner jeg får tårer i øynene av å skrive dette.

Siden jeg ikke er lege skal jeg definitivt ikke uttale meg om hvorvidt du skal trappe ned på medikamentbruk. Det jeg imidlertid vil si er HVIS du skal gjøre det må du passe på at det er i veldig nær oppfølging av både lege og psykolog. Spesielt nå når ting fungerer så bra for deg, du har det fint på jobben, du har kommet inn i gode spisevaner igjen, så må du være veldig forsiktig med å eksprimentere for mye. Hvorfor endre en god trend? -Men jeg er ikke hverken lege eller psykolog, jeg bare snakker ut fra min egen logikk og hva jeg synes er fornuftig Snakk med dem om dette du, og vær sikker på at du ikke eksprimenterer for mye!

Sanna: Kjempesnilt av deg! er sikker på at barnebarna synes det er kjempekos å ha deg der og at forelderene er veldig taknemlige. Og så er det alltid en god følelse for en selv å kunne hjelpe de en er glad i!
Så lenge dere ikke har det travelt og ikke stresser med det, vil det ordne seg med huset etter hvert, det er jeg overbevist om!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat