Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-11, 10:48   #4724
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Sanna: Håper du har det fint her i Stavanger - været er i alle fall ganske upåklagelig og at det går bra med barnebarna dine. Du er snill som stiller opp og passer dem Du skal se dere får solgt huset til slutt, når det er et så lite sted må man nok smøre seg med litt mer tålmodighet til den rette personen dukker opp. Kanskje greit om dere gjør opp med dere selv hvilket prisnivå dere er villige til å sege for?

Føler meg litt snill og.... Lang og dyr reise for å være barnevakt. Men hva gjør man ikke for barn og barnebarn. Min egen mor var veldig snill og hjalp meg, da jeg var småbarnsmor. Men var nok litt enklere da, for vi bodde veldig nær hverandre.
Huset blir nok solgt tilslutt. Men vi har ikke dårlig tid. Så vi går nok ikke så mye ned i pris..... Skal jo ikke kjøpe noe nytt, bare flytte inn i kårboligen på gården vi drev før. Blir sikkert rart å bo i huset hvor svigers bodde i årevis, - en av jentene har overtatt gården og bor i huset "vårt". Svigersene mine lever enda, de er 102 og 92 år og har nettopp flyttet i omsorgsbolig.