Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-11, 10:16   #11330
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Carisma, du er ikke egoistisk og det tror jeg også du innerst inne vet. Det fins nok av martyrkvinner der ute som ikke har vært ute med venninene sine eller gjort noe som helst på egen hånd gjennom hele permisjonstiden p.g.a. en misforstått ide om at poden ikke klarer å roe seg uten pupp og at da blir det så synd på far. Det kan godt være at det tar litt lengre tid for gutten å roe seg uten puppen den første gangen. Så lenge han ikke er sulten, så er det vel bare positivt at han lærer seg alternative måter å søke trøst og trygghet i, som f.eks. å ligge på brystkassa til far. Og er han sulten kan han jo få flaske. Og far er det ikke synd på. Tvert imot syns han sikkert det er stas å endelig kunne være kilden for trøst og kos, uten pupp. I hvert fall syns min mann det, og det var da de virkelig begynte å knytte sterke bånd til hverandre.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening