|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.
Pruttis er back in town - så hyggelig!! Blir glad av kommentarene dine og nyter spontaniteten din. Flytter du tilbake igjen eller? Alt ok på jobb da - jeg husker du sa at du gledet deg sååå fælt til å jobbe til du ble lei liksom. Er du der enda?
Herlige du, så godt å se deg her inne igjen! Spontaniteten er både last og glede, gjerne samtidig også. Vet ikke om det er en del av meg eller en del av sykdommen - men uansett, jeg har det knallbra om dagen nå. Det går greit på jobb. Trives med hun ene sekretæren, hun andre (som jeg jobber mest med) er jeg veldig usikker på hvor jeg har, og hun er skikkelig morgengretten - noe jeg ikke er uansett dagsform. Og da blir jeg nervøs og redd for å ha gjort noe feil. Foreløpig er jeg ikke lei, det er noe å gjøre hele tiden (lese aviser, facebook, blogg, MSN, mail, VG, dagbladet) Bare det ikke blir kjedelig. Har du det bra?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Sååååå bra at du ikke viet han din oppmerksomhet!! Godt gjort vennen Og vær kjempestolt av deg selv at du greier å fokusere på deg selv, spise riktig og tenke på det som er viktig og riktig for deg selv og din helse. Jeg er kjempestolt av deg jeg også!!! Nå gjør du at rett, så fotsett sik du.
Ja, det er vanskelig å forholde seg til. Både heaeren min og psykologen sier det er jo ikke rart jeg siter når situasjonen er som den er... Men salsaen er viktig for meg, så jeg kan jo ikke slutte med det.... -Men må innrømme at jeg ikke hadde hatt noe som helst imot at Han hadde sluttet....
Ja, altså ærlig talt. Nå er det over og ut med denne svartens surmulinga mi. Jeg drømte om han i natt og våknet i 5-tiden av at jeg sa "herreguuuuud", så snudde jeg ræva til og sovna igjen. HAHA! Den tapte han glatt. Jeg vet han enda er i Bodø, og jeg rett og slett bryr meg ikke. Var en tung onsdag siden jeg fikk det sjokket, og det tok meg med storm og vulkaner. Det var jeg ikke forberedt på, han har jo ingenting her å gjøre hverken i sosial anliggende eller jobb. Idiot, reis tilbake og lengre. GRØSS! Gleder meg til å finne på noe gøy med Fiskeren (har jeg fortalt at de er gode venner, ja?) Vel, uansett, jeg prøver fokusere på at det ikke er hevnaksjon, for det fortjener ikke Fiskeren, men Fyren gjør det. Hvem betyr mest? Hm. Er det rart man går i terapi? HAHA! Glad jeg har min porsjon av selvironi, som kommer av min herlige innsikt. Hoho.
Jeg har hatt kontakt med Dollsine og fått min egen avslutning på hennes tid her inne. Jeg synes det er tungt og jeg tar det tungt også. Får tårer i øynene bare jeg skriver dette. Nå må dere andre bare snaske dere til å holde dere her, jeg finner dere nok one way or another. 
Burde vel jobbe litt nå, jobber for en annen avdelig de resterende 40%, men noen uker tar jeg meg fri for å puste litt. Det er avtalen jeg har med NAV og jeg burde vel lystre. Gleder meg enormt til frihelg i Tromsø, og nå førstkommende mandag har jeg også fri. Da er det klesvaskedag hos mamma + sosialisering med bestis som også har fri den dagen. Ja, og lege. Ønsker kutte på all medikasjon, hva synes dere?