|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Godmorgen alle sammen!
Gjorde godt i går kveld å se at Nysgjerrig nok kom innom og i dag tidlig at Sanna kom innom. Godt å ha gode venner her inne igjen. -Samt det at dere kommer tilbake etter en pause gir meg håp for at den flotte tråden vår fortsatt skal få leve videre
Sanna: Håper du har det fint her i Stavanger - været er i alle fall ganske upåklagelig og at det går bra med barnebarna dine. Du er snill som stiller opp og passer dem Du skal se dere får solgt huset til slutt, når det er et så lite sted må man nok smøre seg med litt mer tålmodighet til den rette personen dukker opp. Kanskje greit om dere gjør opp med dere selv hvilket prisnivå dere er villige til å sege for?
Nysgjerrig Nok: Tusen takk for gode ord Det er falig det der med utskeielser, lett at det bir fler og fler av dem når en først begynner, ja. Jeg har rett og slett bestemt meg for at jeg ikke tar noen utskeielser foreløpig, selv om jeg er ferdig slanket nå. Prøver å legge opp dagen i forhold til at jeg fremdeles skal leve lavkarbo, og ganske strikt lavkarbo også, men øke på veldig gradvis og sakte med kh mens jeg fremdeles holder meg stabil. Merker jeg oppgang, kommer jeg tvert til å kutte ned igjen. Jeg vil ganske enkelt ha en hverdag uten sult og sug og med det deilige og avslappede forholdet jeg føler jeg får til mat når jeg spiser lavkarbo. Og vil absolutt ikke ødelegge den store jobben jeg har gjort. Hvis en skal få kontroll med utskjeielsene tror jeg en må ha det forholdet til dem at en hver eneste gang en står overfor en utskjeiese spør seg selv: Er det virkelig verdt det? Noen ganger er det jo verdt det, og da er det greit. Men det virker på meg som du egentlig ikke synes de utskeielsene du tar er verdt det. -Og da vil jeg anbefale deg den bevisstheten: Hver eneste gang du står overfor en pizzabit, sjokolade, brød eller hva det nå er du skjeier ut med, spør deg selv om den biten er verdt det. Sånn kan du kanskje få kontroll på utskjeielsene dine og kun ta de få du faktisk selv beslutter å ta Håper du finner ut av det vennen
Er du der Pruttisen min? Håper du hadde en god dag i går også og at du greide å holde avstand til han Fyren. Ikke verdt å treffe han enda, det er jeg helt overbevist om. Når du kjenner at du reagerer så følelsesmessig bare på at han er i samme by som deg, så er det beste å holde han på avstand. Fortsett med det du gjør du, spis riktig, gør de riktige valgene for deg selv og kos deg med gode venner og familie - mennesker som vil deg vel og tilfører deg noe godt
Maria: Håper det går godt med mamman din og operasjonen i dag og at barna blir friske slik at du kan få sjansen til å være sammen med mamman din uten å være redd for å smitte hanne med noe. Krysser fingrene for at alt går bra på alle måter!
Siden vi har instruktørsamling og juleball i morgen så har jeg har jeg en del jobber som må gjøres i forhold til salsaen i dag også, men i dag får jeg absolutt mer mulighet ti å stikke innom her og se om det er aktivitet og bidra til den. Så vi snakkes jenter
|