|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Beklager så mye at jeg har vært fraværende i dag, ser at jeg definitivt skulle vært her inne og kommentert tidligere. Men i dag har jeg beklageligvis ikke hatt tid. Hadde styremøte og det var såååå mye jeg måtte forberede. I tillegg til alt det administrative jeg måtte forberede, bakte jeg også lavkarbo boller og serverte dem, de falt i veldig god smak - de spiste som bare det 
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Var fraværende i går ettermiddag og kveld pga. overtid, og når jeg kom hjem stod det på Fyren's msn "Landet i Bodø ". Han har ingenting å gjøre her i byen, det er mitt territorium, vennligst PIGG av! Så sint at jeg begynte grine. Måtte ringe til ei venninne som klarte roe meg ned, så tok noen sovetabletter og la meg, sovna før jeg traff hodeputa.
Jeg bare skjønner ikke hvordan du kan forholde deg til din eks på den måten du gjør. Det må kreve baller av stål. Jeg hadde ikke taklet det, ser det på reaksjonen min i går Men oppmerksomheten min fikk han I K K E !
Spiser greit og fint, og er sååå stolt over meg selv. Selv om magen er tilbake til å henge over belte og ose ut når jeg legger meg på sida. Sååå sjarmerende. Not
Skriver senere, snart ferdig på jobbert!
Sååååå bra at du ikke viet han din oppmerksomhet!! Godt gjort vennen Og vær kjempestolt av deg selv at du greier å fokusere på deg selv, spise riktig og tenke på det som er viktig og riktig for deg selv og din helse. Jeg er kjempestolt av deg jeg også!!! Nå gjør du at rett, så fotsett sik du.
Ja, det er vanskelig å forholde seg til. Både heaeren min og psykologen sier det er jo ikke rart jeg siter når situasjonen er som den er... Men salsaen er viktig for meg, så jeg kan jo ikke slutte med det.... -Men må innrømme at jeg ikke hadde hatt noe som helst imot at Han hadde sluttet....
Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.
God kveld!
Det ble ingen sykehustur idag. Eldstemann har kasta opp i hele natt, så jeg risikerte ikke å smitte mamma. Hun skal operere imorgen, og jeg håper jeg ikke blir syk slik at jeg kan være med.
Herlighet, nå sitter jeg og ser hellstrøm rydder opp, og jeg er nesten på grininga. En stakkars liten familie som kun har råd til spagetti uten saus..Kjenner jeg blir utrolig ydmyk over hvor godt vi har det...
Uff da, kiipt med syk lillegutt, og synd at du ikke får anledning til å være der for mamman din. Men jeg er helt sikker på at hun vet du tenker på henne og veldig gjerne skulle vært der for å støtte henne og har full forståelse for hvorfor du ikke er der. Vi mammaer er slik skrudd sammen
Kjenner at det har vært litt mye salsating denne uken, og enda er det ikke over... Nesten så jeg trenger å være sykemeldt for å rekke å gjøre unna alt, det er nesten for galt å si det altså.... Nå tror jeg det er på tide å krype til køys. Det er nok for sent å ønske dere godnatt, for dere sover sikkert allerede, men får heler ønske dere en fin dag i morgen da, for forhåpentligvis får jeg sove itt lenge i morgen siden jeg ble sittende så sent med etterarbeid etter møtet. NÅ er det senga!
|