Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-11, 01:52   #4717
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei damer!
Titter innom igjen jeg da. Dvs; gjorde det for en stund siden - og trodde vel jeg hadde tatt den "pausen" jeg trengte. Men forumet ramlet litt ut av hverdagen liksom.. Tenker på dere og derfor er jeg innom igjen.
Har ikke lest meg helt 100% opp - prioriterer heller å si "hei" så dere vet at jeg har vært her. Forstår det sånn at vi blir færre, så da er det ok å si hei.

Gratulerer til Bente for ferdigslanket!!!
Fyttigrisen så flink du har vært - stødig og stabil. Bøyer meg i støvet altså. Har jeg forstått rett så er du sykemeldt - og det høres ut som et bra alternativ for deg nå. Du er flink som tar vare på deg selv, og et godt forbilde for barna dine - tenker jeg da. og stille heiarop fra meg.

Kiloene mine er vel så som så. Passer fortsatt i klærne (de som ikke passet før), men er ikke så veldig flink med konsekvent på lavkarbo lengre. Utskeielsene kommer litt tettere nå, det er vel ulempen ved å skeie ut i første omgang (WHYYY??? liksom, er jo aldri verdt det likevel) og i annen omgang en større fristelse når jeg føler meg mere vel enn tidligere. Hm - det var dårlig forklart - men hvis det er noen trøst så forstår jeg ikke meg selv alltid heller.

Dollsine...har kanskje tatt en pause som meg. Er lov det - så kan det jo hende hun titter innom når tiden er klar for det. Eller ikke.

Pruttis er back in town - så hyggelig!! Blir glad av kommentarene dine og nyter spontaniteten din. Flytter du tilbake igjen eller? Alt ok på jobb da - jeg husker du sa at du gledet deg sååå fælt til å jobbe til du ble lei liksom. Er du der enda?

MariaB - satt å så på det selv. Det var heldigvis en veldig myk Hellstrøm denne gangen. Jeg pleier å sitte å le litt av ham, men nå satt jeg mest med tårer i øyene. Huff. Tenkte på konseptet Hellstrøm + Luksusfellen: så de kanskje fikk bedre mat og bedre økonomi... Men - det gikk bra til slutt.

Appelsinen - titt-titt!! Skjer a'? Vimser rundt songsvann på egenhånd?! Ikke gjør det da. Hørtes skummelt ut.
Er du fortsatt på den smale stien og okkuperer kjøkkenet? Hvordan blir det med ny leilighet - flytting før jul eller?

Sanna - så et sted at du hadde cremefresh + cottage cheese med funlight som saus.. Hørtes godt ut - tror jeg må teste det..asap. Tror du det kan fryses?? Blander du ut saften - eller tar du den som den er? Og hva skjer med huset med vinduene? Har du solgt?

Jeg har (muligens sagt det før) fått sansen for funlight is - kjøpte meg jo sånn pinne-isform (med pinner i forskjellige farger) og synes det dekker sukkerbehovet ved noen anledninger.
Hm - så hvorfor skeier jeg ut da???
Det spørsmålet er vanskligere å svare på enn "hva er meningen med livet" osv..

Nå skal jeg legge meg.
Hyggelig å "se" dere igjen, - stor klem til hele gjengen!!

(Titter innom i morgen og oftere. Lover. Bare tull at vi skal bli helt borte fra hverandre.)

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat