Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-11, 21:27   #89
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Så fiiin du er blitt!

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Mariella, jeg føler meg ikke tråkket på tærne... Men jeg vil bare få legge inn at sminke, hårfarge osv kan forsterke allergi.
Det er derfor ikke bare å gni seg inn med alt dette for en som f.eks (som meg) hovner opp i halsen og kan bli kvalt.
Er jeg dermed ustelt fordi jeg kan ha litt ettervekst eller ikke sminker meg hver dag? Bare fordi jeg ikke er tynn?

oj, dette har jeg ikke tenkt på... Beklager. Jeg er selv allergisk mot mye sminke, men har funnet noen merker jeg tåler. Selvfølgelig skal du ikke bruke slike ting som er dumt for deg. Men når det er sagt, så er det mange måter å freshe seg opp på uten sminke. Kan klippe hår, sette opp hår, fine klær og sko osv osv...

Beklager om jeg setter noen i bås ved å si dette...