|
Sv: Så fiiin du er blitt!
Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.
Jeg har fått en sykdom som gjør at jeg blir tynnere, ikke noe gøy det heller. Normalvektig men syk Så håp heller på å forbli frisk du. Jeg ville gladelig veid mer og vært helt frisk 
Huff det var leit å høre God bedring til deg!!
Dere trenger ikke å forsvare dere FLOTT at dere er fornøyde!! Ingenting er vel bedre enn det?
Sier ikke at en slank kropp automatisk er en sunn en, men lever man sunt så vil man også lande på en normalvekt. Og jeg sier ikke at alle overvektige er stygge. Jeg så ei nyyydelig jente i bassenget her om dagen som jeg synes var sååå mye penere enn meg selv.. Og hun veide sikkert 100 kg. Men TENK så flott hun hadde vært om hun hadde sett normal ut? Uansett, flott var hun 
Jeg vet hvor ille det er å se seg selv i speilet og faktisk se fettet som hemmer en. Merker det godt på selvtillitten. Bare å ikke tørre å gå på fest fordi jeg er redd for å være den styggeste og største der. Det er kjempekjipt!!!
Forhåpentligvis så blir jeg normalvektig snart jeg og.. Og jeg tror at det kommer til å hjelpe myyye å kunne føle seg vel i forskjellige typer klær Det er sjeldent jeg finner det..