Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-11, 19:08   #79
Zincite
Seniormedlem

Zincite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Så fiiin du er blitt!

Opprinnelig lagt inn av Addict, her.

... Kroppen ER ikke sunn med masse fett overalt.

Det spørs hvor mange som har sunne kropper da? Er det i det hele tatt noen som bare er sunne? Å være slank er ikke det samme som å være sunn. Det kan være sunnere å være litt rund/overvektig, glad og fornøyd og aktiv.
Vi belaster kroppene våre med mye forskjellig. Ingen av oss lever slik vi er skapt til. Mangelfull søvn, kunstige og kroppsfremmede kjemiske stoffer fra alle kanter, stress over tid, luftforurensing, feil ernæring, forstyrrelser av hormonsystemet på grunn av kunstig lys rundt oss hele tiden, støy, en konstant strøm av inntrykk og informasjon...
Mitt poeng er at overvekt er bare en liten bit av et stort puslespill, personlig tror jeg det er mye mer usunt å være misfornøyd med seg selv, eller å føle at man ikke klarer å leve opp til forventninger som (innbildte eller reelle) man ikke klarer å leve opp til enn å bære noen kilo fett.

Vakkert, det er også et puslespill med mange biter for meg. Og noen biter er så sterke at de gjør hele mennesket vakkert. Det å være (eller ikke være) overvektig er ikke en av de bitene som klarer å tippe vektskåla der

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat