Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-11, 18:26   #75
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Så fiiin du er blitt!

Opprinnelig lagt inn av Addict, her.

Og DERFOR gjør man noe med det!

Hadde alle dere her inne sett på dere selv som vakre, sunne og trivdes med den dere er, så hadde dere ikke holdt på å slanke dere

Vær så snill og slutt med generaliseringen din

Jeg har alltid sett på meg selv som en med et helt OK utseende. Enten jeg har veid 112 eller 75.

Jeg er såpass gammal nå at jeg ikke slanker meg for å få selvtilitt. Jeg har en mann som elsker meg, sånn som jeg er. Jeg har venner som liker meg sånn som jeg er. Og jeg liker meg selv for den jeg er. Han/de/jeg likte meg når jeg veide 94, når jeg gikk ned til 75, når jeg gikk opp til 80, når jeg etter graviditet veide 112 og nå som jeg veier 94 igjen.

Slanke meg gjør jeg for at jeg ikke skal dø som 40-åring! SÅKLART er det en stor bonus å se slankere ut, kunne kjøpe klær i "vanlige" butikker osv. Men jeg kommer ikke til å ha et nevneverdig annerledes utseende om 15 kg gett. Ikke trenger jeg utseendet mitt til så veldig mye heller.