|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Så flink du er som er ferdig med julegavehandlingen, Maria! Jeg har ikke begynt engang jeg.... Men jeg pleier adri begynne før i desember heller, det er nesten blitt et prinsipp, men jeg avvek faktisk litt i år, kjøpte både julegave papir og noe julepynt sist uke da jeg og datteren min var en tur på Ikea.
Håper det ikke er noe alvorlig med moren din? -Og at alt går bra på sykehuset - ønsker masse lykke til
Og du, jeg er nå over ett år siden det ble slutt melom meg og sksen, det ble slutt i fjor høst. Jeg er nesten flau for å innrømme det altså, at det har gått så lang tid og at jeg fremdeles ikke er over det
Fisken ble forresten kjempegod, litt jobb å knuse den baconcrispen, neste gang gjør jeg det med stavmikser istedenfor hendene , men smakene ble kjempegode sammen, anbefales! Sønnen min spiste også som bare det!
Hmmm, den Twilight bølgen har ikke jeg hoppet på altså, innbiller meg at jeg er litt for gammel for det, kanskje har jeg gått glipp av noe.......
Nå tror jeg det er leggetid her, selv om jeg egentlig kan sove lenge, står jeg opp og lager frokost og finner fram lunch til sønnen. Jada, hønemor, jeg vet Kanskje kryper jeg til køys en time eller to igjen etter at han har kommet seg ut dørene, kommer litt an på hvor mye jeg våkner til
Nattinatt dere
|