|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Å, lange dager på deg pruttis, sikkert godt med ekstra penger, ja, du får regne det om i fløtebokser og smørpakker om du blir sliten Så flink du har vært med maten, super duper re-start altså Dropp den vekta du og kos deg med den gode følelsen av at du spiser riktig, du vil uansett snart kjenne forskjell på kroppen din! Ser så mange som får et stress-forhold til veiing, så noen ganger tror jeg kanskje det er like greit å legge den vekk, spise riktig og heller kjenne på hva kroppen og klærne forteller
Jeg er hjemme igjen etter koselig venninnebesøk. Egentlig er jeg hjemme hovedsaklig for å snu i døren, skal ha et møte med oppvisningsguppen vår i salsa for å legge planer for våren. Travel salsa-uke dette, trening mandag, kursene tirsdag, møte med dem i dag, styremøte i morgen og på lørdag har vi instruktørsamling med 4 timer dansing på dagtid og juleball på kvelden.... I tillegg sitter jeg og jobber med vårprogram og alt som må legges til rette rundt det.
Sønnen kommer ikke hjem før litt senere, så det blir nok ikke middag før i åtte - ni tiden i dag. Kjøpte fersk torskefilet på vei hjem i dag. Tenkte å dyppe dem i egg og knust baconcrisp og steke i masse smør. Servert sammen med fløtegratinerte grønnsaker og sprøstekt bacon. Tror det skal bli godt. Sønnen min er ikke så overbegeistret for fisk, så jeg prøver å venne han til å spise mer av det ved å gjøre titt ekstra ut av det når jeg først lager. Han vet at han har godt av fisk, så han er mer villig til å ha en positiv innstilling nå enn han hadde da han var yngere.
Fikk forresten lapp i posten nå med forsendelse fra iherb. Har bestilt påfyll av stevia. Heldigvis blir nå stevia tillatt solgt i Norge fra nyåret, så da regner jeg med det blir litt enklere å få tak i. -Men kan jo hende det prismessig fremdeles vil lønne seg å bestille fra iherb da.... Vi får se
Ha en fin kveld - jeg kommer innom for å bidra mer til skravlingen når møte og middag er unnagjort
|