Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-11, 16:14   #1017
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av kiril, her.

skal gi den en prøve på salaten, men salt og pepper, er det karb i eddik? ellers kan noen hente den ja, er bedre, koster jo en del her

Ikke gi opp jeg syntes også at den var ufyselig i begynnelsen, men det ble bedre etterhvert. Jeg har alltid et glass med sitronvann klar til å skylle ned med. Gjør som andre her sier shotter ned olja uten å puste, skyller godt med vann/saft også går det helt greit.

Udos selv anbefaler bare kapslene til bruk når du er ute og reiser for å få et visst tilskudd (Står på nettsidene og boksen med kapsler). Du må gjerne prøve kapslene men de har langt fra samme effekt som oljen, det er ihvertfall min erfaring da jeg brukte disse i ferien. Fikk litt nupper tilbake og ble knirkete i leddene igjen.

Om du absolutt ikke klarer å svelge det ned prøv da og blande det i smoothie (gjerne også cocosa i) som mange andre gjør. Da får du et godt måltid med alle de rette oljene i tillegg

Skulle du mot formodning absolutt ville kvitte deg med oljen bor jeg i Stavanger og kan kjøpe den av deg. Send meg bare en PM om det skulle være aktuelt

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat