Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-11, 16:07   #4709
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Ja, jeg gleder meg til litt avstand nå, du vil nok merke at det er bra etter hvert du også, Pruttis. Nei, jeg tror ikke han har det enkelt heller. Hvis jeg står og holder kurs mens han ikke har kurs, står han utenfor og stirrer inn igjennom vinduet på meg...... Men jeg har tatt initiativ til å få snakket ut om ting sååååå mange ganger, at jeg gjør det ikke igjen, litt stolthet må man ha i behold.... Tror egentlig ting ville blitt mye bedre om vi bare fikk snakket ut og skværet opp, at det da hadde vært lettere å sette strek og forholdt oss til hverandre som venner.-Men han har jo helt angst for å snakke om følelsene sine....som så mange andre menn...

Bacondobblecheese mmmmmmm, kos deg masse! Her blir det smørgrøt i dag, det gir meg rikelig energi til å holde på i mange timer uten mat, så perfekt middag på dansekvelder.

Det er jo du som har Stavangerhøst i år jo, Pruttis, jeg bytter gjerne jeg altså. Det er sol og fint her, så kanskje er det ikke lov til å klage, men jeg liker best at det ikke går noe særlig under 10 pluss-grader, jeg. Men skal visst bli varmere mot slutten av uka igjen er det meldt. Nå har det vært to vintere på rad med masse snø, så i år håper jeg på typisk Stavangervinter - det vil egentlig si regn fra oktober til april.....

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat