|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Godmorgen til dere jenter, ønsker dere en god dag!
Nydelig dikt Pruttiutt Det å skrive er en fin måte å bearbeid vonde følelser på - og du er så flink til å få det ned på papiret, så det må være ideelt for de. Kjenner meg godt igjen i de følelsene du beskriver... Det går ikke alltid så lett å komme over slikt. Jeg sliter fremdeles med mine følelser for HAN jeg ogåså. Kanskje greier du bedre å komme videre nå når det er avstand mellom dere, slik at du ikke ser han så ofte. I alle fall innbiller jeg meg at det ville vært enklere for meg om jeg ikke traffa HAN en gang i uka minimum.... -Men hvem vet, kanskje ville jeg slitt like mye uansett. Et knust hjerte tar tid å fikse uansett, og jeg tror man alltid tar noe av det med seg, det blir noen arr der som aldri het forsvinner og som lett kan rippes opp i også etter at man har gått videre. Fortsett å bearbeide følelsene dine du, så kommer du videre etter hvert. Og når det vonde sitter fast, så bruk det ikke selvdestruktivt, bruk det heller som lærdom og erfaring du kan vokse fra. Snakker av erfaring der 
Og du: du kommer dit du skal vektmessig du også - nå er du mye høyere enn meg, så du skal jo uansett ikke være så langt nede som meg - men tar du en dag av gangen og gjør alle de riktige mat-valgene den dagen, så blir det også mye lettere å velge riktig neste dag. +God planlegging slik at du alltid har lavkarbomat du liker i huset, dt riktige alternativene må både finnes der og smake godt. Stå på jenta mi!
Maria: Ja,er nok det at du begynner å nærme deg målet og egentlig er ganske fornøyd som gjør at det er vanskeligere å få av de 3 siet. Og så er det litt slik at de siste kiloene betyr mindre foe deg, men de krever faktisk en enda hardere innsats.... En må nesten gjøre opp med seg selv på slutten hvor en skal si seg fornøyd, tror jeg.
Hadde det ikke vært for den målbukas mi, så er jeg ikke sikker på at jeg ville greid siste rest, men jeg var så innstilt på å komme inn i den. Kanskje det kunne være en ide for deg? -Et klesplagg som mål istedenfor vekta som mål? Hva med å kjøpe en litt for trang brudekjole??? Eller er det for stior gambing, synes du. Er i alle fall sikker på at det ville gitt deg den motivasjonen du trengte i alle fall Men det viktigste er jo at du gjør opp med deg selv hvor viktig det er for deg å ta siste rest, for det er nok klart at det krever litt mer på slutten.
|