|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Godt å ha deg tilbake også Pruttis -og så høres det ut som du har fått en pangstart i dag - ingenting er bedre enn en god start, tyder godt for tiden framover Og rosenkål er godt ja, og det er jo skikkelig julesmak så passer godt på denne tiden! Selv prøver jeg spise veldig variert med grønnsaker, ulike typer og tilberedt på ulike måter, da blir jeg ikke lei av det.
Hmmmm, ja det desembertreffet ja, der sier du noe Maria... Jeg vet ikke helt om aktiviteten her inne den siste tiden tilsier noe treff. Kan jo selvfølgelig se det litt an. Jeg har nå satt av helgen uansett og lar den stå ledig i tilfelle. Men føler det ser litt mørkt ut akkurat nå
I dag har jeg både hatt litt ekstra med yoghurt og bær pluss litt ekstra med lavkarbo brød. Har ikke telt karber, men antar det er omkring 15. Rart å spise de tingene uten å tenke "nå går det ut over vektnedgangen" hihihi, må nok jobbe litt med tankegangen framover.
Godt å sitte i sofan med ny bok, avslappende, men nå begynner det vel snart å bli leggetid. Ønsker dere en god natt 
|