Tråd: Frustrert
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-11, 20:32   #17
Newstart
Seniormedlem

Newstart sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Men om det funker hvorfor gjør du det ikke? Det kommer an på muskelmasse og treningsnivå det tallet. Det er kun et tall. Det er viktig at du blir mett, ikke at du følger et tall. Passer du på at du blir fornøyd mett og ikke skikkelig mett til hvert måltid? Jeg spiste meg litt for mett før. Jeg hadde ikke helt styringa.Det var liksom noe instinktivt som fikk styre, et dyr liksom, som passer på at det ikke dør men får nok mat. Men et slikt instinkt er ikke nødvendig å følge siden vi er mennesker som kan påse at kroppen får mat når som helst den har behov. Jeg vet ikke om du skjønner hva jeg prater om. Kanskje det bare er jeg som har følt det slik.Men det var for meg viktig å skille mellom emosjoner, dyrisk instinkt og fysisk sult.

Syns det var litt travelt å ligge så lavt, dessuten var grunnen til at jeg økte karbo pga jeg hadde så lenge stillstand. Jeg økte i karbo og kg forsvant igjen. Men nå står det bom stille igjen. Og det har det gjort ganske lenge også faktisk. Jeg spiser meg passelig mett ja. Spiser meg aldri overmett. For det liker jeg ikke å være. Så sånn sett så føler jeg at jeg har styringa som du sier. Men jeg skal tenke proteiner en periode så ser jeg om vekta rikker seg igjen. Hvis ikke da tror jeg at motivasjonen forsvinner.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat