Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-11, 16:56   #211
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Superas oppussingsprosjekt

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Så lekkert kjøkkenet ditt blir Supera! Nå er jeg bare sååå misunnelig på den utrolig lekre benkeplaten din. Det er skikkelig solide saker! Der var kjøleskapet ditt også! Nice!

Takk, jeg er fornøyd med kjøkkenet selv så langt, heldigvis. Jeg er utrolig glad for at jeg ble tipset om det benkeplatefirmaet jeg bruker. Komposittbenkeplate!

Faren min vurderer å bytte ut benkeplatene på kjøkkenet hans også med stein nå. De har klart å leve med en helt hvit benkeplate i 20 år, men moren min er rimelig lei hvit benkeplate. Snekkeren min syntes også at det var en så god pris at han vurderer det også, hehe. Man kan regne ut hvor mye det vil koste på nettsiden til Diapol. Jeg regnet ut for foreldrene mine og 3100x600mm + 1800x600mm + 1300x600mm i granitt i prisklasse 1 (billigste) + vasker og hull til vasker og koketopp ble 23.000 kr. Faren min tippet på 40.000 kr selv om han visste hva jeg betalte (33.000 kr). Jeg kunne fått det ned i rett under 20.000 kr hvis jeg hadde valgt en annen vask og hatt den overlimt og valgt en annen type kant (jeg valgte helt avrundede) og ikke minst billigere type stein (jeg valgte fra prisklasse 4 av 6).

I dag har elektrikeren vært i huset og lagt varmekabler. I morgen kommer flisleggeren! Spent!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat