Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-11, 10:55   #4690
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hihihi - jeg er med på den feiringen altså selv om skålingen er i kaffe

Jeg har forresten også begynt å tenke litt på julen, Maria. Ribbe er jo perfekt mat da så lenge man kutter potetene, og det er ribbe vi har som julemiddag. Riskremen derimot... -Men siden riskrem bare spises en gang i året, har jeg tenkt å lage det, bare søte med stevia og bruke litt mindre ris og litt mer fløte, da blir den egentlig bedre også... Kålrabistappe til pinnekjøttet må også til, tenker jeg sper den godt med fløte og smør, det er kjempegodt. Ellers har jeg snakket en del med ungene og vi er enige om at jula skal tilpasses den nye livsstilen. Det betyr at det ikke blir vanlige julekaker og julegodt. Jeg kommer til å lete opp lavkarbo alternativer på kaker, kokosmakroner og kransekake må da kunne lages med sukrin. Det samme med marsipan, og uike kaker basert på nøtter må man da finne oppskrifter på. Skal også lage en god del konfekt på lavkarbovis med hjemmelaget sjokolade og ulike lavkarbo fyll. Skal man ha en ny livsstil må man komme opp med noen nye tradisjoner også, tenker jeg, og heldigvis er ungene 100% bak meg og støtter på alle mulige måter -Og det er da masse kos og julegodt man kan få til på denne livsstilen også

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat