Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-05, 13:28   #14
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: 2 måltider om dagen

Opprinnelig lagt inn av Harefrøken

Er det for lite å spise 2 måltider om dagen??

Jeg mener JA, det er for lite. I utgangspunktet er det ikke farlig å bare spise to måltider om dagen. Du skal ikke tvinge i deg mat heller. Men det er bedre for deg og for kroppen din å spise flere små isteden for to store. Det er også bedre å spise en større frokost og mindre måltider senere på dagen.

Opprinnelig lagt inn av Harefrøken

Synes jeg går veldig tregt ned i vekt.

Hva mener du med treigt ?? Og i forhold til hva ? Alle opplever et platå nå og da - hvor vekten kanstå stille fra 1-6 uker. Uten at det betyr at du gjør noe feil. Å begynne å spise MINDRE er skjelden en god ide !!

Uansett det at du tar av lite et godt tegn på at din kropp kanskje trenger mat oftere for å holde forbrenningen i gang. (Som Jeef allerede har forklart).