Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-11, 09:45   #4681
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godmorgen alle sammen, ønsker alle en fin dag!!!

Krysser fingrene for en god re-start dag for deg Pruttis! Veldig smart system du har lagetfor matbudsjettet. Vet fra før at du er veldig flink til å få pengene til å strekke til. Kanskje jeg skal begynne med et lignende system....den gutten min spiser dyrt av matbudsjettet for tiden, stooore mengder egg, fløte, kjøtt og kjøttdeig som går med. Skal jammen sjekke om det er en bunnpris i nærheten av meg også.... Jeg kjøpte kjøttdeig til 29kr kg her om dagen og trodde det var ett godt kjøp.... Ja,ja, fikk i alle fall laget opp lunch-kjøttkaker til sønnen som han kan ha denne uka
Veldig glad for å høre at du har kuttet ut Metforminen. For ja, hvorfor rette noe med piller når det kan rettes med å spise god og sunn mat... Heier på deg vennen

Og vet dere : I dag nådde jeg målvekta mi: Veide 65,1 kg (100g må vel regnes innenfor feilmarginen til vekta). 20kg ned på 6,5 mnd, fantastisk deilig! Hadde en ganske striks uke, men jeg har jo også stått stille ett par uker før, så kanskje fikk jeg egentlig "betalt" for tre uker nå..... Eller kanskje hjalp det å stresse ned litt, kjenner betennelsen i musklene i skuldre og nakke er på vei å dempe seg litt, så det kan vel også virke inn på vekta.
Det egentlige målet mitt var ei bukse da - "målbuksa mi" - så var veldig spent på å prøve den på. Tenkte jeg kanskje hadde mer muskler da jeg brukte den, siden jeg trente mye mer på den tiden, så var litt redd jeg ikke var i mål likevel... -Men buksa satt som et skudd dere. Så da er jeg faktisk "ferdig slanket"

Så nå begynner jobben med stabilisering. I første omgang skal jeg øke til rundt 15g kh, dermed kan jeg tillate meg litt mer brøderstatning og nøtter enn jeg har gjort til nå. Vil se at vekta ligger stabilt på det en stund før jeg øker mer, hvis den går videre ned, så øker jeg bare litt ytterligere. Blir spennende dette her, nå må jeg lære meg å tenke litt nytt igjen, og jeg liker jo ny kunnskap og nye erfaringer, så det skal bli en spennende prosess.

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat