|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
God morgen
I dag er 14. november, min planlagte, nye merkedato. En dato jeg i framtiden skal komme til å se tilbake på og minnes med glede.
Meningen var å stå opp rundt 06, men trettheten vant 15 minutter lengre. Og 10 minutt med slumring. Så da ble ikke maten laget. Bare fordi jeg lå på sofaen i hele går uten å gidde 
Bunnpris har tilbud hver fredag om kjøttdeig til 19,90,- og jeg hamstret 6 pakker. Jeg elsker kjøttdeig og er kreativ med den. Greit å få det i fryseren. Har laget meg et matbudsjett som er å legge 500,- i en konvolutt ved lønning og skrive ukenr. på konvolutten. Det funker faktisk. Nå kom kjøttdeigen i tillegg da, men det skal strengt tatt være inkludert i ukebudsjettet. Og det klarer jeg fint, det! Handlet på lørdag for denne uken, og det kom på 416,-. Det som er igjen er krisepenger ift. nødlunsj på jobb, ev. påfyll av fløte osv ila. uken. Jeg synes planen min er god og vet den kommer til å fungere.
Jeg er positiv nå og håper så indelig at jeg klarer holde ut! Metforminen har jeg kutta ut; jeg er da absolutt ingen diabetiker og skal ikke behandles som en heller. Hormon eller ei. Ketosen retter på det, så får de finne på noe annet jeg kan ta. Skjønner jo at man går ned i vekt på Metformin, jeg satt jo med spya i halsen h e l e tiden, fra morgen til kveld!
Nå, ønsker dere alle en riktig så fin mandag