Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-11, 20:29   #29
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Smerter i ketose

Opprinnelig lagt inn av elinm, her.

Ja, det gjelder nok vanlige fastleger, men regner med at spesialist i ortopedi og hoftekirurg følger med på den aller nyeste innen artrose. Faktisk får kiruger nedslag i "posten" sin for å holde seg oppdatert. Lovisenberg er en anerkjent klinikk, med de beste kirurgene i landet.

Akkurat der kan jeg fortelle at det ER ikke alltid leger bruker det som funker best. Grunnen er ofte at det som funker bedre koster MYE mer! Og det er alltid noen som ikke vil betale det ekstra det koster. Og da snakker jeg om helseforetaket. Det er bedre at mange får omtrentlig fulleffektiv behandling enn at noen få får HELT fulleffektiv behandling?? Det er i allefall slik det tenkes i helsevesenet. Og jeg kan til dels være enig...