|
Sv: Kan ting bli veldig feil?
Opprinnelig lagt inn av Nakkekotelett, her.
Ja......men så fortell hva DIN oppskrift er da, så blir du den første som faktisk har svart på det jeg spør om, selv om det har tatt 2 sider med innlegg snart !!!!!
Stor sett så sier folk at jeg skal lese masse greier og sette meg inn i ting.
DET GIDDER JEG IKKE. Jeg spør om en oppskrift som funker og som passer inn i mitt arbeids og levemønster, og da er jeg veldig overbevist om at noen der ute har en oppskrift på det. Hvorfor skal jeg på liv og død finne opp det hjulet som andre har funnet opp ?
Opprinnelig lagt inn av Nakkekotelett, her.
Dette er ingen oppskrift. Vet ikke hvor mye lenger ned man skal bryte ned dette i te-ske format, men jeg kommer nok ikke til å skrive så mye mere.
1) Hva spiser du til Frokost
2) Hva spiser du til Lunch
3) Hva spiser du til Middag.
Hvorfor skal jeg finne opp oppskrifter som andre har funnet opp som fungerer og som passer til mitt livsmønster. Men jeg vil nok få en oppskrift vist jeg går til en ernærings ekspert som faktisk kan ta min sak. Jeg gidder ikke ha 1-million alternativer som jeg skal lese meg til i bøker opp og ned.
Jeg vil ha 1-alternativ som funker, ferdig utprøvd og passer til min livsstil.
Jeg skal ta en titt på det 3 minutters greiene, men det er jo som å få utlevert Norges lover om man gjekk til advokaten og ba om hjelp.
For dert første - Hva forventer du egentlig å oppnå ved å true om at du ikke gidder? Det går bare utover deg, ingen andre. Om du spiser lavkarbo eller ikke har svært lite å si for alle de andre på forumet... Ingen her inne tjener noe som helst på å være her inne, vi er bare frivillige som prøver å hjelpe andre. Men - jeg personlig har hvertfall mer lyst til å lære bort til noen som ØNSKER å lære, og som innehar et snev av ydmykhet....
Sånn utover det - det finnes både frokost-, lunsj- og middagstråder her inne. Om du spiser det samme som jeg gjorde da jeg gikk ned mye, betyr ikke at du automatisk går ned like mye, like fort eller i det hele tatt. Det eneste det betyr er at det funket for meg.
Om du får noen her inne til å gi deg en dags- eller ukemeny, hva gjør du den dagen forumet er nede, eller du ikke har tilgang til nettet? Ved bare å lese menyene lærer du ingenting, og blir ikke i stand til å ta egne, begrunnede beslutninger. Altså, ikke noe å trakte etter.
Lykke til - det er enorme mengder med kunnskap på disse sidene, det er faktisk bare opp til DEG
|