|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Kjære alle. Jeg beklar min manglende deltakelse her inne, og ønsker meddele i samme slengen at jeg har rett og slett kviet meg for å logge på da jeg sliter med litt dårlig samvittighet for at jeg spiser dårlig (grønn vomfyll) og føler jeg ikke lengre har særlig å bidra med. Håper jeg kommer til det punktet jeg får mer giv til å fortsette, vurderer å lese bloggen fra start til nå for å finne inspirasjon fra meg selv, for jeg mener jeg har gjort det bra! En gang i tiden i alle fall. Har kjøpt inn mat som er rett, og håper at morgendagen blir en slags pangstart. Jeg har tendenser til å starte greit, men så svikter motivasjonen iløpet av dagen. Og det kan jeg kun klandre meg selv for. Håper, og ønsker på egne vegne, at jeg kommer i gang og kan delta mer her inne med mindre dårlig samvittighet.
Har lest meg opp og føler først og fremst sorg for at Dollsine har valgt å trekke seg fra forumet og fra oss. Det er virkelig leit å lese, for jo mer vi mister deltakere, jo mindre blir samholdet. Håper virkelig at ingen andre gjør det samme! Er det én ting jeg har hatt glede av i år, så må jeg si at det er å bli kjent med dere; som har holdt meg oppe når jeg har hatt mine hindre i hverdagen på så mange vis!
Håper Bente har det fint som sykemeldt og at du får tid til å hente deg inn, samle nytt pågangsmot og styrke til å fortsette i jobben. Håper du ser fram til å begynne på ny avdeling(?) og at du finner glede i det. Og til deg vil jeg takke for masse positivitet og omsorg du har gitt meg alle disse måneder, og du er virkelig en inspirasjon. Det er dere alle!
Glad du står på, Appelsinpiken, både med studier og ellers. Du er dyktig!
Kommer nok til å mase på deg om oppskrifter og inspirasjon matmessig når jeg kommer i gang igjen.
Maria, på linje med de andre håper jeg bildene av smårollingene blir bra, og at du har det fint med mann og barn forøvrig. Du er flink og står virkelig på! Inspirasjon på så mange måter.
Håper jeg får fortsette å være sammen med dere, i min forhåpentligvis nye start imorgen. 14. november skal være min dato slik som 26. september 2009, 17. juli 2010 og 1. juni 2011 har vært. Glad i dere alle sammen, og håper dere nå sitter igjen med inntrykket av at jeg setter pris på dere og ønsker være sammen med dere.
Igjen, Dollsine, jeg respekterer din avgjørelse og ønsker deg masse lykke til med det du enn måtte gjøre.
Stor klem fra meg til hver og en av dere.