Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-11, 11:01   #4672
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Kjære venner! Jeg er veldig lei for å bare droppe ut, og det uten å gi beskjed. Jeg er jo den som alltid har sagt fra til de andre om at de kan gjerne ta en pause, men si i fra. Og så går jeg hen å gjør det samme selv… Beklager så mye.

Jeg kom til et punkt da jeg kjente at forumet tok mye av tiden min både det å være pålogget og tanketiden i mellom. Jeg fikk plutselig et akutt behov for pause, og bestemte meg for å ta en-to dager før jeg logget på. Og så gikk det åtte dager. Ikke bra å ikke si fra. Jeg gjentar at jeg fikk behov for pause fra forumet/pålogging og ikke dere!!

Men jeg har brukt dagene godt, og kommet fram til at det å skulle logge seg på forumet også er en stressfaktor som ikke akkurat er til hjelp for meg og den situasjonen jeg er i med tanke på vektnedgang. Så etter å ha vært i tenkeboksen disse dagene, velger jeg å trekke meg ut fra forumet og ikke bruke det mer. Jeg kommer til å savne dere og takker for all støtten jeg har fått i den tiden vi har kjent hverandre. Håper inderlig at dere fortsetter og er de flotte personene dere er, og støtter hverandre. Store og mange fra en snufsende

Dollsine

Svar med sitat