Kjære venner! Jeg er veldig lei for å bare droppe ut, og det uten å gi beskjed. Jeg er jo den som alltid har sagt fra til de andre om at de kan gjerne ta en pause, men si i fra. Og så går jeg hen å gjør det samme selv… Beklager så mye. Jeg kom til et punkt da jeg kjente at forumet tok mye av tiden min både det å være pålogget og tanketiden i mellom. Jeg fikk plutselig et akutt behov for pause, og bestemte meg for å ta en-to dager før jeg logget på. Og så gikk det åtte dager. Ikke bra å ikke si fra. Jeg gjentar at jeg fikk behov for pause fra forumet/pålogging og ikke dere!! Men jeg har brukt dagene godt, og kommet fram til at det å skulle logge seg på forumet også er en stressfaktor som ikke akkurat er til hjelp for meg og den situasjonen jeg er i med tanke på vektnedgang. Så etter å ha vært i tenkeboksen disse dagene, velger jeg å trekke meg ut fra forumet og ikke bruke det mer. Jeg kommer til å savne dere og takker for all støtten jeg har fått i den tiden vi har kjent hverandre. Håper inderlig at dere fortsetter og er de flotte personene dere er, og støtter hverandre. Store og mange fra en snufsende Dollsine