Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-11, 03:12   #15
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem

<insert_scary_name_here> sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Den store juletråden

Riskrem har jeg aldri likt, så den er veldig grei. Og favorittdesserten min er særdeles enkel å lage lavkarbo - dronning mauds pudding. Det har vært juledesserten der jeg har vært de siste årene (jeg som har laget), og ingen merket i fjor at den var sukkerfri!

Sånn utenom det har jeg litt lavkarbo-fri i jula. Hadde det samme i fjor, ja jeg gikk opp noen kilo, men de gikk jeg heldigvis ned igjen allerede første uka. Jeg er (uheldigvis?) ikke av de som blir veldig dårlige av høykarbo, og jula (og en uke på sommeren) er på sett og vis en motivasjon gjennom resten av året. Det er ikke alle av mine livretter som akkurat er lavkarbo-vennlige, så jeg vet at jeg kan spise dem hvertfall en gang i året... En liten trøst når maten frister veldig...